عليرضاعليرضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

بچه شير بابا

اولین ها

1391/8/23 12:31
نویسنده : مامان - بابا
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هانی ببخشید که نتونستم چند روزی به وبلاگت سر بزنم ولی در عوض چندتا خبر خوش دارم تو توی اولین جشن عروسی که دعوت شدی (جشن علی عمو رضا١٩/٠٨/١٣٩١) برای اولین بار دریا رو دیدی و برای اولین بار در مورخه ٢١/٠٨/١٣٩١ ساعت ٦ بعد از ظهر غلط زدن رو یاد گرفتی در ضمن از همون روز عروسی به علت شکمو بودن شما تصمیم با مامان تصمیم گرفتیم غذای کمکی بهت بدیم البته یه (اولین) غم انگیز دیگه داری که توی همین مسافرت بود که اولین جدایی من از تو ومامانت بود چون من بعلت مشغله کاری مجبور شدم بر گردم مشهد و تو ومامان جون ساری موندید الان چهاروز وسه شبه که من تنهام وبایاد تو وعشق نازنینم روز و شبم سپری میشه دوستتون دارم گریهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)