عليرضاعليرضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

بچه شير بابا

کنجکاوی

1391/11/26 5:40
نویسنده : مامان - بابا
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام موش موشک بابا چند وقتیه که واست مطلب ننوشتم دلم میخواد امروز متفاوت تر بنویسم تا دیر نوشتنم جبران بشه تازه گیا من متوجه شدم که حتی لحظه ای نمیتونم از یاد شما غافل بشم همیشه و در همه حال اون صورت معصومت جلوی چشامه و به این فکر میکنم که این چند ساعت که من خونه نیستم بنده خدا مامانت چه زحمتی میکشه  آخه تازه گیا کنجکاویت گل کرده و حتی وسط شیر خوردن دست از کنجکاویت بر نمیداری وهمش دلت میخواد که باهات بازی کنیم و تو قهقهه بزنی نمیدونی که چقدر تو زندگیمون بذر شادی پاشیدی الهی که قربونت بره بابا اون چشای براقتو که به هر کی میدوزی نمیتونه ازت دل بکنه واقعا که جذابند. امروز دوباره یه حکم جدید و یه موهبتی دیگه که خدا بواسطه تو بمن داد ناز پسرم از خدا و مامانت وتو  متشکرم که هستین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)