عليرضاعليرضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

بچه شير بابا

سال نو

1392/1/20 12:06
نویسنده : مامان - بابا
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گیجر طلا الهی که فدای شیرین کاریات بشم امروز 23 روز از اولین عید نوروزت یعنی سال 92 گذشته و من طبق معمول سر کارم هستم و شما و مامان جون رفتین حرم امام رضا(ع) خوش بحالتون نامردا ،بابایی رو نبردینناراحت .امسال مسافرت رفتیم تهران پیش مامانی جون وعمو وعمه  کلی حال داد و اونا با دیدن شیرین کاریات و حرفای تازه که یاد گرفتی کلی ذوق کردن پسرم دیشب با خونواده عمو رامین حیدری و خاله عفت رفتیم خونه عمو محمد کریمی شام اونجا بودیم خیلی خوش گذشت و شما مث یه آقای  تمام عیار الو بله میگفتی و میخندیدی و همه  مجلس سرگرم  شما ونی نی بهاره بودن الهی زنده باشین گرد و قلمبه باشین.نیشخند کلمات جدید که یاد گرفتی :

ایی :الو

بیی: بله

بیددی:بده

دیتس:جیز

از طرف همه دوست دارات میبوسمت و از طرف شما به همشون سلام میکنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان بردیا
20 فروردین 92 14:23
سلام پسرم توی جشنواره آتلیه سها شرکت کرده. خوشحال میشم بهش رای بدین http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 بردیا شورگشتی یا از وبلاگمون هم میتونید برید و رای بدین http://bardia_ghelgheli_felfeli.niniweblog.com/
عمه سمانه
1 اردیبهشت 92 12:15
سلام جوجو طلای عمه امیدوارم بهت خوش گذشته باشه .از همین جا می بوسمت


مرسی عمه جون اره خیلی خیلی خیلی ممنون
عمه سمانه
1 اردیبهشت 92 12:20
سلام جو جو خوشگلم عید با اومدنت خونمونو روشن کردی خیلی دلم برای همتون تنگ شده بود از وقتی برگشتی خونتون منو مامان فاطمه و عمو سجاد مدام کلمه هایی که یاد گرفتی رو تو خونه میگیم و قر بون صدقت میریم مث دیتس دیتس.ایی و... میبوسمت عزیز دلم


سلام عمه جون از اینکه به فکر منی ازت ممنونم منم دلم واسه همتون تنگ شده دوستتون دارم اینقده {10تا} از طرف من وبابا ومامان جون
زهره
8 اردیبهشت 92 10:51
سلام آقای بی معرفت.سال نو مبارک. ما عید اومدیم کاشمر نبودی. با مامان بابا رفتی تهران نمیگی دل ما پس چی؟


سلام زهره جان ببخشيد چن وقتيه نتونسم به وب سر بزنم ازاينكه دير جواب ميدم excuzسلام به نيما جان برسون